اداری-مالی
1402/10/12 سه‌شنبه
برگزاری مراسم گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت زهرا(س) مراسم گرامیداشت روز زن با حضور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بناب و همکاران دانشگاه امروز، ۱۲ دی ماه در سالن کنفرانس برگزار شد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز بناب، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بناب، ضمن تبریک روز زن و الگوبرداری از این بانوی بزرگوار اسلام گفت: بانوان در خانه نیز بیشتر از مردان به ایفای نقش می‌پردازند، لذا روز ولادت حضرت زهرا(س)، بهانه‌ای بوده تا هر سال به تشکر و قدردانی از زحمات آنان بپردازیم.

دکتر نوری زاده با اشاره به نزدیک شدن سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی، تصریح کرد: ما باید در عرصه جهاد با شاگردی در مکتب این اشخاص گرانقدر از منظومه فکری و رفتاری این بزرگواران مشق بگیریم.

حجت السلام بایگاه از اساتید حوزه و دانشگاه  در این مراسم با تبریک ایام و با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) بزرگ بانوی اسلام و الگو و شخصیت بی‌نظیر علمی داشت، اظهار داشت: شجاعت، معنویت و جایگاه والای اجتماعی این بانو زبانزد عام و خاص بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین بایگان افزود: نقش این بانوی گرامی به‌عنوان مادر و همسر باید الگوی بزرگی برای بانوان در جامعه باشد.

وی از زن به عنوان پایه و اساس خانواده و خانواده را پایه و اساس سلامت جامعه نام برد و گفت: در هیچ مکتبی به اندازه اسلام به زن و جایگاه زن توجه نشده است. 
گفتنی است در پایان مراسم از تمامی بانوان همکار تجلیل و تقدیر به عمل آمد.



















 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر