رویداد ها
1401/5/18 سه‌شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بناب خبر داد
پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور مرکز بناب از طریق سوابق تحصیلی

.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بناب از پذیرش دانشجو همزمان با اعلام نتایج کنکور و هم چنین آغاز ثبت نام متقاضیان دوره کارشناسی بدون آزمون این دانشگاه از مرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز بناب، دکتر زرافشان در گفت وگویی با اعلام پذیرش دانشجو همزمان با اعلام نتایج کنکور گفت: ثبت نام متقاضیان دوره های بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی در مرداد ماه امسال و از طریق سایت سازمان سنجش  انجام می شود.

وی به مزایای تحصیل در این دانشگاه اشاره کرد و افزود شهریه مناسب نسبت به سایر دانشگاه ها، امکان تحصیل برای افراد شاغل و ارائه مدرک معتبر و مورد تائید وازرت علوم از جمله این مزایا است.

دکتر زرافشان افزود : امکان معرفی مهمان موقت و دائم به شهر مورد نظر دانشجو در طول تحصیل، امکان معرفی مهمان اضطراری و تعییین مرکز امتحانی طبق درخواست دانشجو، آزمون الکترونیکی پایان ترم و مشاهده نمرات بلافاصله بعد از امتحان و امکان تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی را از دیگر مزایای این دانشگاه اعلام کرد.

به گفته رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بناب هم اکنون رشته های مهندسی کامپیوتر،مهندسی صنایع، علوم ورزشی ،علوم سیاسی،مددکاری اجتماعی، فقه و مبانی حقوق اسلامی،مترجمی زبان انگلیسی، ریاضیات وکاربردها،حقوق، علوم تربیتی، حسابداری، روان شناسی، مدیریت بازرگانی،مدیریت امور بانکی، مدیریت دولتی ، روابط عمومی در مقطع کارشناسی و رشته های روانشناسی با گرایش عمومی ، مدیریت بازار یابی و مخاطرات طبیعی در مقطع کارشناسی ارشد دایر می باشد.

وی تصریح کرد: 5 رشته نیز در مقطع کارشناسی ارشد در وازرت علوم در حال بررسی و تصویب می باشد.

گفتنی است دانشگاه پیام نور مرکز بناب هم اکنون یک هزارو چهارصد دانشجو در 16رشته مقطع کارشناسی و 3 رشته کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل می باشند.

                    

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر