اطلاعیه ها
1402/10/5 سه‌شنبه
انتصاب سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مرکز بناب
بر اساس حکمی از سوی رئیس دانشگاه پیام نور سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مرکز بناب منصوب شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز بناب طی حکمی از سوی دکتر تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور؛
دکتر اکبر نوری زاده بعنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مرکز بناب منصوب شد.

صبح امروز با حضور رئیس دانشگاه پیام نور استان، فرماندار بناب و سایر مسئولان مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بناب برگزار گردید.

بر اساس این گزارش طی حکمی از زحمات و تلاشهای دکتر میراسماعیل سیدعلیزاده در این مرکز قدردانی و دکتر اکبر نوری زاده به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور مرکز بناب منصوب شد.

گفتنی است، دکتر سید علیزاده بعد از ۸ ماه خدمت به عنوان سرپرستی این مرکز، به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

دکتر جمالپور در مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه پیام نور بناب، خبر خوشی را برای توسعه این مرکز ارائه داد و گفت: تمامی اشکالات فضای کاربردی این دانشگاه شناسایی شده و حداکثر تا دو ماه آینده برطرف خواهد شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، روزهای ۸ و ۹ دی‌ماه را مهم و سرنوشت ساز برای کشورمان توصیف کرد و افزود: به طور تقریبی دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه دولتی محسوب می‌شود که با ۴۰۰ هزار دانشجوی در حال تحصیل در ۴۰۰ واحد مرکز داخلی و خارجی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

دکترجمالپور شیوه دانشگاه پیام نور را منحصر به فرد دانست و اظهار داشت: سنگینی بار انقلاب بر روی دوش مردم معمولی است که اغلب دانشجویان پیام نوری هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی علم را یک سرمایه زرین خطاب کرد و یادآور شد: دانشجویان این دانشگاه برای کسب این سرمایه از حداقل امکانات برخوردار هستند اما در نتیجه می‌بینیم که حداکثر کارایی را برای کشور عزیزمان داشته و در مقام‌های مهم ایفای نقش می‌کنند.

وی با اشاره به این موضوع که دانشگاه پیام نور مجری عدالت آموزشی در کشور است، افزود: هیچ دانشگاهی در ایران این وظیفه مهم و تأثیرگذار را انجام نمی‌دهد.

میکائیل جمالپور ریشه ناهنجاری‌های فعلی را علوم برگرفته از غرب عنوان کرد و گفت: مصیبتی که علوم غربی در جامعه ما ایجاد نموده حمله رژیم بعث عراق نکرده بود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان، کتاب محور بودن این دانشگاه را از خصوصیات بارز آن خواند و بیان کرد: در دانشگاه پیام نور دانشجویان بر خلاف سایر دانشگاه‌ها آن کتابی را می‌خوانند که به نوشته نویسندگان بومی است و رنگ و بوی ایرانی دارند.

وی از اضافه شدن چند رشته‌ی مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور مرکز بناب برای آینده نزدیک خبر داد و تاکید کرد: مسئولان این دانشگاه در جذب و حفظ دانشجو عنایت ویژه داشته باشند و میسر شدن آن را در افزایش کیفیت امکانات مختلف دنبال کنند.








 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر